Snön har kommit till både fördel och nackdel

Våran gård.

 

Nu har snön kommit på riktigt, för att stanna! Typiskt när jag har mitt gips och inte får blöta ner det. Men erkänner att jag ändå har längtat efter snön.

 

Igår var jag med Madde och Jenny, vi såg bland annat idol, tvättade Jennys bil och snackade. Madde sov sen hos mig så idag har vi mest tagit det lugnt.

Ikväll blir det att vara med Emma.

 

Satt inne i bilen eftersom att jag har gips.

Nu ska jag stooorstäda mitt rum, behövs verkligen! Nu när jag har varit "handikappad" så har jag varit förjävligt lat och ställer bara alla saker överallt. Men men bra och peppande musik så går allting!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0