Datorkrasch!

Hej, kommer fara till Jennilie nu på tisdag (1a december) så kommer troligen inte bli så mycket uppdatering då, men jag längtar verkligen huuur mycket som helst tills tisdag!

Sen när jag kommer hem vet jag inte om det kommer bli så mycket uppdatering heller eftersom att jag nyss var så klantig och gjorde så att min dator for i golvet och gick sönder. Så nu har jag ingen dator längre, sitter nere i källaren vid min pappas dator och kommer inte kunna sitta här så ofta. FANFANFAN, varför ska alltid sånt här hända mig!!
















Kommentarer
Postat av: Jennilie

Åhhh så himla typiskt!!!! Förstår att du är ledsen över det :/

2009-11-29 @ 20:50:20
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0