Lycklig!

Har ganska nyss pratat med min älskling på telefonen, nu är hon i stockholm så snart får jag träffa henne! Först ska jag låta henne sova ut efter en lång bussfärd och sömnlös natt, men sen då blir hon inte av med mig ;) haha.

 

Sen har jag också alldeles nyss bokat en biljett till malmö, ska fara och hälsa på Jennilie i Simrishamn. Ska bli så grymt roligt att få träffa henne igen, sist var i början av sommaren! Far den första december och kommer hem sen den tionde.

 

Åh jag är så glaaad just nu!

 

Jag blir så glaad när jag ser dig, jag blir så glaad när jag ser dig,

jag blir så glaad, glaad, glaad när jag ser dig, jag blir så glaad, glaad glaad när jag ser dig!




Kommentarer
Postat av: Em

buhu, inte hemma på min födelsedag.

2009-11-22 @ 22:53:51
Postat av: Jennilie

Jag blir så glad när jag ser DIG!!

2009-11-22 @ 23:53:42
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0