Sista fredan i maj

 

Från då vi var i Möllers stuga.

 

Har nyss ätit middag och ananas, det är en av de godast frukterna jag vet (och jordgubb)!

Blev ingen solning idag, allt blev så sent men sola kan man göra vilken dag som helst så. Har hunnit fara förbi stan snabbt med Emma och köpt bhn och sen farit förbi "Högtidskläder". Vart lite pinsamt när jag frågade om de kunde sy in min klänning och när jag testade den där så behövdes det inte för det skulle inte synas. Eller kanske inte pinsamt, men jävligt onödigt och slöseri med tid. 

 

Annars har dagen bara flytit på och just nu väntar jag på att Emma ska äta så att hon och Carro kan komma hit, eller till Emma. Ha en toppenhelg! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0