Inte roligt att vara fattiglapp

Har så satans ont i fötterna just nu! Har gått hela dagen idag och tränat på det.

 

Hade "vett och etikett" idag på skolan inför balen, var rätt så kul och mycket skratt. Sen skulle man egentligen lära sig dansa vals, men eftersom att jag ska fara med Petra och eftersom att jag kan sådär om hur man dansar vals så orkade varken jag eller Pernilla fara så vi drog ner på stan istället.

 

Där träffade vi Petra och gick runt ett tag. Har verkligen inga pengar just nu så kunde bara köpa saker som jag måste ha; en väska till balen och biljett till studentskivan.

 

 

När vi var på stan så stod "Sverige Demokraterna" på apberget och pratade en massa skit, jag förstår inte hur folk som röstar på dom tänker. Fyfan för dom säger jag bara, de gav mig en lapp där det stog ungefär "Vi vill få Sverige tillbaka", tänk lite om vem ni ger dom till, ser ni inte att ni är emot sånna som jag?! Åh blir bara irriterad på dom!

 

 

Nu ska jag gå och ducha och sen blire maat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0