Wonderful

Kom hem från Ikea för en timme sen ungefär, man känner sig helt slut nu efter att ha stigit upp 6 och varit borta en hel dag. Men det är det lätt värt, alltid lika kul när man går in där!

 

Köpte lite saker till mitt rum som både behövdes och inte, kommer bli fint i alla fall med ett nytt nattduksbord,en lådhurts under skrivbordet och ett "träd" så att jag får ordning på alla mina halsband.

 

Vi for även och kollade på kläder i gallerian som är bredvid men hittade ingenting, tror att det berodde på att jag var snål efter allt handlande på Ikea.

 

Nu blir det först att kolla igenom alla saker och sen lägga sig i sängen och se någon film, är så jävulskt trött!

 

 

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0