Long day

Dagen har verkligen varit lång. Slutade egentligen tolv idag, men jag och Pernilla satt kvar på skolan för att göra klart en uppgift som ska vara klar nästa vecka (trodde vi), sen for vi och tränade, men gjorde inte så mycket armar eftersom att jag hade dans senare på kvällen där man gör styrka med mycket armar. 

 

Senare kom Jennilie förbi mig, satt mest och pratade om allt och inget. Och sen på kvällen blev det dans (höll på dö av värme på slutet) och efter det blev det en kort biltur med Jenny till ica maxi mm.

 

 

 

Gammal bild på mig och Jennilie från i somras.

 

Imorgon blir det att fara till universitetet och kolla på utbildningarna som man är intresserade av, blir i alla fall att kolla på sjuksköterskeutbildningen sen får vi se.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hej Saris :) Det blir inte att träffa TP imorgon då han åkt på ett virus så vi kan träffas om du inte hunnit göra planer? Jag är ledig hela dagen så du kan ju höra av dig :) Puss god natt

2009-03-17 @ 23:23:07
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0