Hur tänker folk egentligen?

Jag gillar verkligen inte dom som bara gillar "svenskar", förstår mig verkligen inte på dom. Ja menar skulle alla dra alla "grupper/folkslag" över en kam så hade det varit grupperat i alla länder i världen efter att en person har råkat gjort något fel, där ingen är välkommen till den andra "gruppen/folkslaget" och det hade inte varit lika lätt att flytta till ett annat land eller bara att fara dit. Det är som om jag skulle dra alla Palestinier över en kam bara för att deras ledare är dum i huvet.

 

Jaja skit samma, sitter och väntar på att Emma och Carro ska komma, blir antingen att se en film som jag har eller att hyra någon. Måste göra mig i ordning nu innan hon kommer (har nyss duschat) Tjao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0