Vissa är verkligen bortskämd!

Nu har Karin lämnat Sverige, har inte riktigt insett att hon ska vara borta så länge. Kommer sakna henne så otroligt mycket!!

Alla som jobbade på flyget idag var surkartar, hela högen!

Har i alla fall betalat allt inför resan i augusti idag, så nu spelar det ingen roll om man är pank man kan ändå fara.

 

Jag förstår inte hur vissa kan få betalt av sina föräldrar för att städa, laga mat, tvätta mm. hemma. Hemma hos mig är det en självklarhet att man ibland gör sin egen mat, man hjälper till hemma att städa osv.

 

Funderar på att se en film snart och sen lägga mig, även fast jag jobbar kväll imorrn så är det svårt att hålla sig uppe! 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0