Vakna på fel sida!

Vaknade nyss och på helt fel sida, vilket innebar att jag inte är på bra humör. Jag hoppas att humöret hunner bli bättre innan Madde kommer vid nio haha.

 

Har vilat ett tag eftersom att jag var så slut sen jobbet, brukar oftast vara gladare men.

 

Nu väntar jag bara på maten, sen ska jag fara iväg till Sanda till mina kusiners hus! Så första natten spenderar jag med Madde :) Kommer nog inte bli så många bilder då när jag bloggar.

 

 

Hitta två bilder på mig, Jenny och Karin (+ brorsan & pappa på ett av korten). Det känns verkligen tomt utan Karin i Sverige!

 

Karin, min brorsa, jag och Jenny i skottkärran, pappa som skjutsar.

 

 

Karin, jag och Jenny. Hållit ihop sen 4årsålder. (för mig)

 

Nä nu måste jag ut i värmen innan middan så jag blir lite gladare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0