Alla försvinner

Efter jobbet idag har jag inte gjort ett skit (känns det som). Ska bli riktigt skönt att vara ledig fredag, lördag och söndag!

 

Håller på att kolla runt lite på volontärresor och att bo utomlands, skulle inte sitta helt fel! Men spånar bara lite, så vi får se vad som händer. Blir kanske senare i livet, man vet aldrig!

 

Imorrn far Karin och Sara till Turkiet för att stanna där till september, jag är inte lite avundsjuk. Även om det inte är något ställe som man flyttar till föralltid så är det i alla fall något, en början.

 

Jag och Karin!

 

Och nu far Jennilie snart också, först till schweiz och sen ner till Skåne. Känns som att alla lämnar en, fast Karin kommer ju tillbaka sen.

 

Jennilie och Jag!

 

 

Jaja ska hjälpa mamma att packa upp efter hennes handling, hare bra! :)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0