Bad på Nydala

Har nyss ätit på gården, älskar när man kan göra det!

 

 

Idag har jag hunnit med en del saker, först for jag, Jenny och Jessica förbi stadskyrkan och kollade när brudparet gick ut, det var hälften afrikaner så stämningen var på topp! Och det var inte ett vanligt tråkigt svenska bröllop, utan afrikanerna sjöng och ropade.

 

Efter det for vi tre + Magdalena (min syrra) till ett nytt café/uteställe på Nydala och fikade där ute i solen, badade även en gång. Vattnen var faktiskt riktigt varmt, runt 20 grader.

 

Jag hatar när dom där kommer, när man tvättar bilen! haha

 

 

Innan jag for hem och åt så for jag och Jenny och tvättade deras bil, sen for vi hem till dom igen och tvättade den invändigt. Det är faktiskt ganska kul när man väl kommit igång!

 

Nä nu måste jag skynda mig och göra mig iordning inför kvällen, ska senast vara hos Jenny kvart i åtta!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0