Bilder från balen

Åh vad skönt att sova ut på riktigt, även fast jag haft många sovmornar så har jag aldrig sovit ut helt! Balen var mycket roligare än jag trodde, än om det var lite jobbigt att dansa och gå upp för trappor i långklänning haha. 

 

Maten var sådär, förrätten och efterrätten var jätte goda, men varmrätten smakade typ ingenting. Man ska inte vara kräsen men.

 

Varmrätten och efterrätten

   

 

Annars var kvällen jätte rolig, här kommer bilder innan vi for dit!

 

Petra och Pernilla, hos Pernilla och Badder

 

I bilen påväg  till balen

 

Badder

 

Här kommer massa bilder från balen då vi åt och på tc. 

 

         

 

   

 

 

 

      

 

Här kommer lite bilder från efter middan

 

        

 

Nu ska jag gå ner och fika, sen duscha. Hoppas alla andra från balen hade kul! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0