Träffad av blixten

Ikväll har jag varit med Petra och Pernilla, vi har bara tagit det lugnt. Och imorrn blir det samma sak, stan. Med Pernilla och Petra, har ändå inget annat för mig tills då vi börjar vid ett. 

 

Läste nyss på aftonbladet att ett flygplan har försvunnit spörlöst. Jag kommer aldrig mer våga åka flygplan (fast måste dock i sommar).

 

Planet var påväg från Rio de Janiero till Paris, vid åtta i måndags försvann planet från radarn och ingen vet någonting sen dess. Dom tror att den kan ha träffats av blixten och störtat.

Av blixten? Jag trodde att man var över molnen och att det var omöjligt att träffas av blixten när man sitter i ett flygplan, nu kommer jag vara jätte rädd varje gång jag åker flygplan och det blixtrar. Människan är inte gjord för att flyga, då hade vi haft vingar!

 

Orkade inte lägga ner tid på bilden, ni kan ju tänka själv.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0