Så sliten känner jag mig

Satan så less jag är just nu. Ikväll har det varit stressigt från klockan fem till nio då jag slutade, hann inte ens ha en rast som man har rätt till. Hade jag jobbat imorrn och helgen så hade det slutat med sjukanmälan alla tre dagar, så sliten känner jag mig just nu.

 

Vädret ska man verkligen inte klaga på, 20 grader ute just nu! Gick en sväng till kyrkogården med Jenny innan jag började, kokande varmt men ändå skönt på något sätt. Hoppas att värmen vill stanna en lång tid nu!

 


Kommentarer
Postat av: B

Hoppas du känner dig bättre snart!

*Jag har frågestund i min blogg nu, kika gärna in och släng en fråga eller två ^^*

2009-06-26 @ 13:23:07
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0