Röstade för första gången

Idag på dagen har jag mest varit hemma, har bland annat kollat på "lösvikt" med Robert Gustavsson. For även en sväng med mamma på obs och handlade mat. Det känns som att alla tror att man övningskör när man har sin mamma bredvid, haha.

 

Efter middan for jag och mamma och röstade, första gången för mig. Man känner sig "ett steg vuxnare" på något sätt.

 

Ikväll har jag varit med Möller, gick en promenad på I20, sprang även en halv km. Inte så långt, men nånstans måste man börja.

Efter nästa helg ska vi ut och springa tre gånger i veckan, får se om man håller det. Men har man en person som Sara med sig så är det no problems.

 

Vi avslutade kvällen med att se en film, Ace Ventura. Hur många gånger man än sett den så kan man se den igen och den är lika rolig varje gång!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0