Perfekt första dag?

Andra dagen på jobbet idag, gick riktigt bra! Skönt att byta korridor ett tag, hade samma två hela förra sommaren. 

 

Det enda som känns tråkigt är att man ser hur många har blivit sämre sen förra året, några har blivit riktigt sämre. 

 

Jag säger bara en sak, typiskt att just jag ska ha oturen att få allt dåligt från släkten! Min morfar hade jätte lågt blodtryck, övre värdet var 90. Eftersom att jag jämt har sån "tur" så har jag också fått det, svimmade igårkväll på jobbet. Försökte först att jobba vidare men var helt omöjligt.

 

Huvva vad man får stå ut ibland, vissa människor har tur som aldrig är med om sånt, som nästan aldrig har besvär med kroppen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0