Hurvens

Fick en rysning genom hela kroppen när jag läste på aftonbladet och uppföljningen om flygplanet. Är lite halvtrött nu så nappade inte åt mig allt som stod, men en sak gav mig hurvens.

"..stort område där planet troligen hamnat i havet. De största djupen i det aktuella området i Atlanten omkring 4 700 meter."

 

Jag kraschar hellre på land än att planet far ner i vattnet och man kvävs till döds. Det är ju inte alltid så att man gör det heller, planet kan ju explodera när den nuddar vattnet, men ändå. Tänk er att ni är instängd i ett flygplan som ligger i havet och ni ser hur vattnet strömmar in och blir mer och mer fyllt av vatten. 

 

Källa

 

Nu ska jag ta och göra mig iordning, börjar om en timme. Men än en gång, tack alla från klassen som kom för igår! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0