En dag kvar!

Mindre än en dag kvar nu till studeten, jag kan inte fatta det! Man har ju i princip gått i skolan sen man föddes, och nu ska man ut till arbetslivet med långa arbetstider, från 7 till 4-5. Man är egentligen ganska bortskämd med skolan då man börjar 8.20 och slutar mellan 2 och 4. Ska iförsig söka till sjuksköterska nästa år, men det är ett helt år kvar och så länge har jag aldrig jobbat.

 

Känner mig lite stressad idag, ska hinna städa i mitt rum, hjälpa mamma inför imorrn, fixa allt till mig inför imorrn och köra till Umedalen och lämna Dejins plattång. Och tänk imorrn om man försover sig, hur stressen blir då. Finns ändå en chans eftersom att jag aldrig kommer kunna lägga mig tidigt inatt och har då lätt att försova mig.

 

Bilden är tagen från google

 

Jaja, ska försöka att inte stressa även fast jag är en "stressperson". Och imorrn kommer förhoppningsvist och säkert bli en helt underbar dag men massor av olika känslor inblandat. Tänk känslan när man står där i vagnen med resten av klassen, LÄNGTAR!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: nicole

haha var det du som hade plattången? hon ringde mig som en galen människan, jag vet inte ens vem hon är hahahah!!!

2009-06-10 @ 01:22:27
URL: http://niichole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0