Sista natten pa sanda

Även fast jag började 4 idag sa har jag inte hunnit med mycket alls, hade tänkt tvätta handdukar och sängkläder, dammsuga det mesta och städa undan. Hade även tänkt fara hem och lämna mina saker. Men eftersom att jag var dum nog sa sov jag till halv 2 och hann bara dammsuga 2 rum och tvätta en tvätt, sa det blir bara att fara hit upp nagon dag i veckan.

Sista natten nu i det här huset, sen bär det av hem till haga! Men är rätt skönt eftersom att 3 i min familj far till Stockholm imorrn, och brorsan kommer inte hem förnst i helgen och da jobbar jag ända. Känns nästan bättre att vara hemma, da slipper man dammsuga innan dom kommer och städa undan allt, och man har alla sina grejjer där.



Hittade en bild pa jenny och mig sen studenten. Tiden gar riktigt fort, för fort!

Jaja nu ska jag se nagon film och se sova, blir upp imorrn vid halv 7 och maste ga till jobbet eftersom att jag har punka pa cykeln. Kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0