Michael Jackson!

Kom nyss hem, for förbi en sväng med Jenny till ställena som har blivit översvämmade men de har tagit bort de mesta vattnet. Nu tycker jag att det far vara nog med regn, har kommit för hela aret känns det som!

Förut idag har jag tagit en laang sovmorgon till halv tva (langt för mig som stiger upp 6 varje morgon), sen har jag, Jenny, Jessica och Magdalena tagit det lugnt här pa sanda. Efter middagen har jag och Jenny suttit och kollat pa Michael Jacksons minnesceremoni. Man fick stort medlidande med vissa, speciellt för hans bröder och barn!




En speciell person som jag blev tarögd av var hans dotter som pratade "He was a very good father. I love you!"

Jag älskade verkligen hans latar fran första början, och gör det än!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Haha okej, jag brukar göra samma med kevin, berättar allt som händer än om han inte vill veta :P



Jo samma här, regn regn regn..

2009-07-08 @ 18:24:20
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0