Har inte haft tid/ lust till datorn

Har inte skrivit pa ett tag nu, men har gjort saker hela tiden och har aldrig haft tid för datorn. Har inte ens haft lust att sitta här när det är fint väder ute!





Igar när jag slutade vid nio sa var jag med Madde, hon var i huset medans jag jobbade och väntade med mig. Vi var mycket ute eftersom att man maste passa pa, for bland annat till teg och gungade i en speciellt gunga, vi for ut och cyklade lite overallt och sen satt vi bara pa garden och snackade.


Idag har jag varit ledig hela dagen sa jag passade pa att cykla till mormor pa backen vid halv elva, satt mest ute och snackade. Efter det sa träffade jag Emma hos mig och vi tog bilen hit, fick lite problem att he in cykeln i bilen men haha.

Nu har jag legat och solat ute pa altanen och somnade även en stund, ska nog ut igen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0