Har ingen tid över till datorn

Är riktigt dålig på att uppdatera just nu, men det är för att det händer så mycket på dagarna så jag har aldrig tid att sitta vid datorn. Var ledig igår så natten och dagen innan det så var jag med Jenny, var med henne även idag och städade klart nästan allting på sanda. Ska fara dit snabbt imorrn de timmar på dagen som jag är ledig.

Hittade en massa roliga och gamla bilder på den här datorn. Använder gamdatorn eftersom att min egen inte gillar mig just nu. Hittade bland annat de här bilderna.



Tror det var i åttan med Disa, Maja, jag och Malin.



I Södervik, tror det var ettan på gymnasiet. Var där med några från min gamla hagaklass.



Jag och Jennilie, har ingen aning när haha.


Nä nu ska jag ta och lägga mig så att jag tar mig upp någon gång. Jobbar i helgen så kommer tyvärr inte bli så bra uppdatering då heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0