Skärpning med kosten!

Har nyss ätit och var verkligen inte sugen på kyckling å ris, vet att det inte är bra att småäta men vet redan nu att jag kommer göra det sen. Ska skärpa mig sen nästa vecka när jag ska köpa gymkort på badhuset, blir inte så bra kombination med dålig kost + träning. Ville egentligen träna på USM, men var fan 650 spänn för en månad, aldrig att jag betalar så mycket!! Orkar inte köpa gymkort på iksu igen, för det är så långt bort från mig. Mycket skönare att kunna fara till badhuset direkt efter skolan å sen hemma efter ungefär fem minuter, istället för hemma efter 30 minuter. 

 

 

Haha typ enda bilden som är kvar sen vi var i stockholm, resten försvann ju med min kamera. Jag och Milla, slitna jävlar!

 

 

 

Ge mig höst igen.

 

Men helst Sommar SÅKLART!

 

 

Ska fortsätta plugga nu å sen blire dans! Får se hur det går där, känns som att man inte har tränat på år, är helt ovig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0