Sick, tired and a sulky old women

Fortfarande sjuk å eländig, svider i ögonen och vill sova livet ut! Äntligen har jag jobbat färdigt idag. höll på att avlida på jobbet, där ska man tänka på de boende och har ingen tid för att tänka på sitt bästa.

Och inte bättre blev det heller av att jag fick "turen" att duscha surkärrningen nummer ett! I varje mening som hon säger så ska hon alltid ha minst ett ord som förnedrar en och trycker ner en. Spelar ingen roll om man säger emot, då blir hon bara värre. Och nu överdriver jag inte! Exempel är typ "Tryck lite hårdare på ryggen, är du svag eller, du kan ju ingenting". I själva verket så är jag försiktig när jag trycker på ryggen.

 

Och ikväll blir det många gäster; grannarna, en kusinfamilj, mormor å Gulli. Själv kommer jag mestadels spendera tiden ikväll i sängen.


Kommentarer
Postat av: nicole

krya på dig gumman. jag hoppas vi ses på torsdag :)

2009-01-06 @ 15:41:45
URL: http://niichole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0