Gjort om lite

Som ni ser så har jag gjort om lite här på min blogg, bland annat headern, skrivstilen och fått en klocka. Ska ändra headern sen en annan gång och göra den bättre, orkar inte just nu. 

 

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Slutade efter lunch så jag, Pernilla å Melker drog ner på stan ett tag. Var inte så roligt ändå eftersom att man inte hade pengar då (trodde jag). För när jag kom hem så hade jag fått lönebesked. Äntligen pengar igen!

 

Imorrn börjar allvaret, då blir det att börja gymma igen och äta bättre. Blir på USM efter mycket fram och tillbaka. Men det var inte så mycket dyrare än på badhuset när man har med bindningstid.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Neh precis! :)

2009-01-27 @ 12:21:22
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0