2009

 

 

 

 

Gott Nytt 2009! :D Nu glömmer vi allt från 2008 å bakåt, startar om helt på nytt! Det här året ska jag aldrig mer låta någon annan bestämma över mig så mycket som jag gjort, jag ska tänka mer innan jag tar beslut och jag ska kämpa mer i skolan den sista terminen som jag har kvar! 

Jag har tre nyårslöften.

  • Sluta röka helt!
  • Äta nyttigare, speciellt mindre sötsaker
  • träna mer och regelbundet

 

Man får inte ha får stora förväntningar från början för då lyckas man aldrig, men göra sitt bästa kan man alltid!

 

 

Nyår var toppen. Hade för stora förväntningar från början, men blev lyckat tillslut!

Det enda som sket sig var middagen, alla backa ur i sista sekund så blev bara jag och emma :/

Men annars så var allt super. Vi tog allt som det kom, stämningen var på topp och såklart Bästa sällskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0