mörkbrunt + ljusbrunt = ännu mörkare brunt?

Helgen har varit härlig, har vilat upp mig till skolan! Har varit med emma den mesta delen av helgen, kört runt med bilen, sett film, sjungit sing star mm, riktigt great har det varit! Har även hunnit färga håret men blev inte så lyckat, som ni troligen vet så har jag ganska mörkt hår och jag tog "ljusbrunt", men det vart mörkare än jag hade! Kolla själv!

 

Före

     

 

Efter (fast det är lite blött här)

 

 

Har varit en sväng på stan idag, for å tog en kaffe med Karin. Alltid lika kul att träffa dig! Nu sitter jag på mitt rum å skriver här, men borde egentligen plugga..

 

 

Har även funderat på att jobba i Norge i sommar 2 månader, maybe? Blev väldigt peppad på att flytta utomlands ett tag och jobba när vi hade föreläsning om det på sökajobb! Men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0