Det är egentligen bara ett nummer

Såg att det vart lite konstiga meningar i förra inlägget, men hade så bråttom. Skulle skriva här samtidigt som jag pratade med pernilla som var stressad. Var i alla fall skönt att träna, hoppas det inte känns för mycket imorgon bara!

 

Det här blir också ett kort inlägg och sista gången jag skriver när jag är 18 år, hah. 19 år tycker jag känns ganska vuxet, som någon som är mycket äldre än jag är. Känns som att man måste ha och ta ganska mycket ansvar, inte ha stöd av någon annan när det gäller viktiga saker mm. Men vadå 19 är bara ett nummer, man ska egentligen inte tänka för mycket!

Kul också att det ska bli värre väder imorrn, typisk att jag ska ha den oturen. Fast det är iförsig mycket finare på vinern, när snön har kommit!

 

 

Ska gå å duscha nu å sen lägga mig, god natt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0