Bilder från Turkiet

Hade ingen ork alls igår till att skriva eftersom att jag blev mer sjuk. For inte till jobbet igår heller utan låg i sängen hela dan och ligger kvar än. Tänkte visa lite bilder och skriva lite om dom, får se hur mycket jag orkar.

 

Karin och Sara, orsaken till att vi ens reste. Saknar dom otroligt mycket redan och måste stå ut till 15e september. Hade det inte varit för att jag jobbade så skulle jag lätt ha stannat kvar där med dom!!

 

På bilden var vi på en båttur, osmarta som vi var så smörjde vi inte in oss och blev brända på ryggen och armarna. Men det är inte så konstigt när man var ute i solen från 10 till halv 4.

 

På båtturen här också, självklart var man med när det var danser!

 

 

Haha det såg så sjukt kul ut när personalen på båten stod där och dansade, till titaniclåten!

 

 

Jag och min älskling!

 

 

Hanna och Sara på Karin och Saras balkong. Många bra och dåliga minnen därifrån. Vi satt där ofta på nätterna och bara pratade, men eftersom att vi var 5 tjejer så hade vi också många småtjaffs där haha.

 

 

 

När det var turkisk afton på hotellet så var vi såklart med i lekarna också!

 

    

 

Lite turkiska danser och imitten en magdansös. Haha man fick gå upp och testa om man ville men inte många som ville!

 

 

 

Vi åkte parasailing också, bilden här är på mig och Hanna. Riktigt skönt, men hade varit värdare att åka vattenskoter!

 

 

 

Åh älskade alla danser som man dansade på Bacus, det här är lätt den bästa restaurangen i hela Alanya! Älskade personalen och stämningen var alltid på topp. på andra restauranger var dom självklart också trevliga, men inget jämfört med dom här!

 

 

Sista bilden jag visar är på alla i personalen på Bacus + Hanna, Jenny och jag!

 

Nu ska jag lägga mig och se "Blood Diamond" och sen somna till den, hoppas att jag är lite friskare imorrn iaf!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0