Kaffe är höjdpunkten på dagen!

Har nyss ätit lunch/middag, blev köttfärsås och pasta, riktigt gott när man her olika kryddor i! Och nu sitter jag i mitt rum med en kopp kaffe, höjdpunkten på dagen!

 

 

Skulle ju egentligen vakna någorlunda tidigt idag, men självklart blev det inte så utan vaknade kvart över tolv med panik. Jag tror att stor anledning till att jag är trött jämt är på grund av att jag sover alldeles för mycket, har sovit runt 12 timmar i fyra nätter den här veckan. I för sig är det bra eftersom att jag är halvsjuk, men blir jobbigt nu i helgen då jag ska upp vid 6.

 

Men vi får se hur det går, ska troligen få jobba lite längre fick jag veta för några dagar sen av chefen, blev riktigt glad eftersom att det här jobbet är det enda jag har. Men är nog på tiden snart att jag söker mig något riktigt fast jobb, ska kolla lite nu tror jag och får hoppas på det bästa!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0