Fika i timmar!

Har nyss suttit och pratat med Möller via msn (i mick), billigt och bra!

Idag har jag (som jag skrev tidigare) varit på stan med Madde, men även Möller. Var länge sen jag såg båda två så det var riktigt roligt att träffas, blir inte lika ofta nu när man inte går i samma klass.

 

Efter att Möller drog från stan vid 4-5 så har jag och Madde suttit på starz, Kafé Station och Max. Men egentligen bara för att få sitta och prata någonstans inomhus. Älskar kvällar då man sitter i timmar på ett fik och bara snackar och tar det lugnt! Kommer bilder från ikväll senare.

 

Imorrn vid tolv ska jag klippa mig så får se om jag hinner skriva något inlägg innan eller inte, nu ska jag se Sällskapsresan och sen (försöka) sova.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0