Det är tanken som räknas!

Kom ganska nyss hem från jobbet, även fast man alltid är helt slut efter ett sånt här pass så stannade jag kvar en kvart extra. Fast det var verkligen inte för att jag älskar jobbet så mycket, utan för att en från natten var gullig och bjöd oss på en äppelpaj. 

 

 

Det är sånna saker som gör att man trivs på jobbet, sånna små saker som att baka till personalen för att vara snäll och när alla stannar lite extra. Det är sånna små stunder.

Även fast alla andra yngre vikarier ä borta så känner man ändå gemenskap nu, även fast alla andra har barn och man själv "nyss" varit barn.

 

Klart det är överdrivet mycket skitsnack på mitt jobb jämfört med många andras (en stor anledning till att jag inte stannar mer än en månad till), men jag gillar ändå vissa på jobbet grymt mycket!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0