boda borg imorrn!

 

Blev inge Nolia igår eftersom att vi då skulle ha farit iväg så sent. Blev idag istället och till en början så kände jag att vi hade tur med dagen och vädret eftersom att det var mulet. Men senare efter det hade regnat och det enda som var kvar var fukten luften så kom solen fram. Det måste vara det värsta vädret när man är på sånt, varmt+fuktigt inne i lokalerna och varmt+fuktigt ute. 

 

Det enda som jag kom hem med var tunnbröd, som vanligt blev det inget fynd. Får se om jag far dit igen innan Turkiet, vill ha ett armband. Var ju ändå gratis idag så varför inte göra samma sak nästa gång och slippa betala.

 

Nu ska jag snart lägga mig eftersom att jag ska upp 8 imorrn, ska fara till boda borg med Emma, Carro och Sara. Och ska man komma iväg någongång så måste man upp tidigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0