Älskar att somna till något ljud

Ska lägga mig nu snart, blir att sätta på ett avsnitt av "Two and a half men"  och sen försöka somna till det. Första jobbdagen efter semestern imorrn, kommer bli kämpigt men.

 

Gick inte så bra med surströmmingen idag, vet inte vad det är med mig men varje gång jag börjar äta så mår jag illa. Får en klump i halsen, även fast jag älskar surströmming så gick det inte att få i mig mycket. Men det finns fler chanser senare i livet! ;P

 

 

Såg en film ikväll med min syrra "¨Hopplös och hatad av alla", jag tyckte inte att den var så bra eftersom att det inte hände så mycket i filmen. Men vem vet kanske någon annan älskar den filmen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0