Fun when you do it fun

Kom nyss hem från körskolan, gick jätte bra att köra! :) Inna var jag på stan ett tag och fick tag på en jätte skön kofta och två body lotion.

  

Imorse fick jag stiga upp sex för vi skulle vara på akuten kvart i sju, skulle på en katastrofövning. SKIT KUL!! Fick bland annat åka på bår, åka ambulans, ligga i ett värmetält i väntan på hjälp. Finns en video om oss (det var ungefär 15 stycken från klassen som var med bla) på vk. se Här 
Det utspelade sig någonstans utanför obbola, vid en bro. Jag spelade "en person som blivit fastklämd i låren av plankor", verkligen hur kul som helst var det!

Och ikväll så ska jag till min förra skola hagaskolan, min lilla syrra har "temavecka" då det är olika uppträdande, har blivit en s.k tradition att gå dit varje gång eftersom att jag också hade det när jag var mindre. Ska bli kul att se :)

Måste gå och duscha nu innan jag far, tjao!:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: asså jag har dansat jazz i ungefär 4 år, sen slutade jag med det och började dansa street, och blev lite nyfiken på ragga/dancehall som jag började på den här terminen, jättekul verkligen! :)

2008-09-18 @ 18:54:05
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: aa, men när man är lite äldre kommer man oftast ifatt lättare :) jag önskar också att jag började dansa street lite tidigare.

2008-09-19 @ 16:25:22
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Sandra svarar

aa :) men hur gammal är du då?

2008-09-20 @ 16:40:17
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0