The only one you care about is your self!

I förrgår kom jennilie förbi mig å gav mig en liten krya-på-dig.present, eftersom att jag har vart och är sjuk. Stort plus i kanten där! Ska visa bild sen på vad jag fick :)

Ska snart på bio med emma å möller, vet inte riktigt än vilken det blir. Men vi får se! Jag sitter och väntar på att dom ska komma in till stan. Önskar att jag kunde följa med dom på ikea imorron, var så länge sen jag var där sist. Flera, flera år sen! Men jag rymdes inte.. Men får väl ta å köra dit direkt jag fått körkort.


Ibland måste man få tänka dom ondaste tankarna om en annan person, även fast det egentligen kanske inte är rätt. Men i just mitt fall måste man få det, för om man blivit så sårad och lurad som jag har så har man all jäkla rätt till det! Säga en sak och sen göra precis tvärtom! Och jag säger bara två veckor, två fjuttiga, små jävla veckor tog det, ENDAST!

fyfan vilken jävla dålig stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0