Sick and tired

Har inte skrivit på ett långt tag nu som vanligt, men har inte haft så mycket tid över. Sist jag skrev var i torsdags tror jag. Jag får hoppas och lita på dessi å arazo att dom far till ersboda ikväll och gör färdigt projektplanen! måste nog skicka ett sms för att påminna dom.

Helgen har varit ganska bra, lördan i alla fall. Skulle ut på krogen med en kompis i fredags, men det vart lite för mycket för henne. Så det blev inget av. och egentligen skulle jag fara till en tjej som fyllt arton, men när vi kom så var dom påväg ut, och eftersom att ingen av dom jag var med var arton så blev det inget för mig. Drog istället hem till karin och rensade hennes kylskåp.
Lördan vart verkligen helt underbar! Jag och Emma for hem till Möller. Lagade godaste spaghetti & köttfärssåsen, såg en film och pratade! Helt underbar kväll!:)
Söndan spenderades hemma nästan hela dygnet, var tvungen att ta tag i allt plugg jag hade.





Igår vart jag sjukling, är hemma från skolan idag pga att jag har sjuukt ont i halsen! Och direkt jag stiger upp så dunkar det i huvvet som om nån slår en sten på det!

Ska försöka sova nu, är helt slut i kroppen, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Haha okej :P näe jag vet, men du kan ju glädjas åt att vinnaren har samma namn som dig iaf ;)

2008-09-09 @ 15:58:39
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0