planer på lång sikt

Åh gud så skönt med helg!! har verkligen sett framemot denna helg, är så trött å less på skolan, huvva! Man känner sig lite stressad på ett sätt av att mina fyra helger framöver redan är planerade, blir så mycket planerat, och ingen helg man kan ta det lugnt och ta helgen som den kommer.

Ikväll blir det utgång, men imorrn har jag ifs inget planerat
Nästa helg ska jag, möller och emma dra till nicole i sävar. (3-4/10)
Helgen efter ska jag och jennile till stockholm (9-12/10)
och helgen efter det är emma ensam hemma, får se om vi tar dit några till (17-19/10)

Inte så speciella saker men ändå är allt planerat :P

Men nu kom madde så jag ska vara lite social, tjao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0