Less på sjukdomar

Har nyss försökt få i mig lite fil, kändes skönt för halsen! Försökte få i mig lite apelsinsaft, men det sved bara i halsen!




Varje gång jag får ont i halsen så tar jag en ny tablett, eftersom att dom här inte hjälper så mycket så blir det att proppa munnen full. Inte roligt alls.

Måste verkligen till skolan imorrn och göra provet, orkar inte med att ha massa prov liggandes ogjorda. Har bara ett prov till jag får missa den här terminen, sen är jag körd! Eftersom att vi bara får göra omprov och prov-som-vi-aldrig-gjort en gång i månaden, så finns det bara tre tillfällen kvar (och jag är redan uppbokad på två av dom).

Men man kan tyvärr inte välja själv när man blir frisk, så vi får väl se hur det blir. Har i alla fall inte blivit ett dugg bättre än imorse..

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Ja eller hur! :)

2008-09-09 @ 17:42:04
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0