Not to much

Kommer ofta bli så att jag inte orkar blogga på helgen, antingen är man för upptagen eller så är man för slö å trött. Men i alla fall, här kommer lite bilder sen i fredags men några från klassen :)


Madeleine och Sara hemma hos mig :)


Jag och Sara  på maxim :)




       

  



I lördags så låg jag å sara å drog oss och bara tog det lugnt till fem, efter middan for jag til jenny. Och sen i söndags så kom emma å pernilla till mig. vi hade tänkt göra klart historian, men dumma som vi alla fyra var (elin var också med i våran grupp) så glömde alla papperna hemma!! Försökte leta på internet men hittade inget. Fast som tur var så gick debatten bra idag ändå. Och imorrn blire halkbana!! :)
 
Men nu måste jag kila iväg till jenny å se idol, tjao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0