Dance makes you lucky

Kom ganska nyss hem, och det känns så jävla skönt att inte ha någonting i skolan förnst nästa onsdag! Kulturprovet idag gick inte direkt så bra, men hoppas på ett g i alla fall.

Just nu sitter jag bara och väntar på att dansen ska börja. Blir första gången jag är där idag, eftersom att första gången missade jag på grund av byte, andra för att jag var förkyld. Skulle egentligen gå hiphop, men valde dancehall sen.

Är lite hängig och trött just nu. Det jobbigaste med det mesta är orken att ta sig dit man ska. Orken att ta på ytterkläderna, hoppa på cykeln å cykla iväg. Men man känner sig ändå peppad på att dansa när man lyssnar på musik, just därför gör jag det nu.



Men ska ta och se lite prison break nu, och sen kila iväg till dansen, vi hörs! :)


Ding Dong feat. Voicemail - Just Dance Wacky Dip 
inte riktigt som vi dansar, men några steg iaf. (har dansat dancehall förr)

King of the Dancehall





 


Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: skönt :) jo min har varit bra!

2008-09-17 @ 16:24:54
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul! :) jag dansar också dancehall

2008-09-17 @ 19:05:52
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0