It's like a drop in the ocean

Tänkte börja med att säga att jag är med och tävlar i tävlingen i jennilies blogg, priset är ett snyggt armband!
tävla du med!:)

Skönt att inte ha några lektioner idag kan jag lova! Kom till skolan ändå eftersom att jag fick veta att våran lärare som vi skulle ha hela dan var sjuk tjugo minuter innan vi började. Så jag, dessi å arazo drog till skolan för att göra klart projektplanen som egentligen skulle vara färdig idag.

Drog till iksu vid tolv med madde. Vi har prova-på-vecka, alla som går stresshantering på östra så därför köper jag inte kort där förnst nästa vecka. Tjänar ju en vecka ;) Sen drog vi ner på stan ett tag tills hennes buss kom :)

Nu ligger jag i min säng och har gjort det i princip ändå sen jag kom hem. Känner mig otroligt sliten å trött 24/7. Perioden har kommit igen, hade ju det för en månad sen ungefär. Fast nu har det en ganska självklar orsak..

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Okej, lycka till bruden ;)

2008-09-04 @ 19:18:16
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

blivit bättre på vad? :P

2008-09-04 @ 19:19:08
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0