Härliga helg

Som jag har skrivit förr så kommer jag inte så ofta skriva under helgen, utan tar allt idag (söndag).

 

Skrev i torsdags att jag skulle till Emmas stuga i Sillviken på fredagen, och det var verkligen härligt. Att komma bort från allt och alla, slippa tänka på sina problem och allt. Tog några bilder därifrån, så himla härligt det skulle vara att bo bredvid havet!

 

 

Tänk det här och en varm sommardag, perfekt!

 

    

 

Var perfekt väder hela tiden, soligt och skönt! :)

 

I lördags var jag hos jenny på kvällen och med sandra, tog det bara lugnt och såg film.  Helgen har varit precis som en helg ska vara i början av ett lov, man är utvilad redan från början och slipper allt negativt. Ska gå och göra klart en uppgift på historian nu, känns inte det roligaste på lovet men måste göras ändå! Hejdå :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0