Halloween

Karin drog nyss hem, följde henne en bit men orkade inte hela vägen till vasaplan för det är förjävligt kallt. Är verkligen inte beredd på vintern än! Det ger en härlig känsla när snön kommit om man kollar inifrån, men är man ute vill man ha sommar.

 

Ikväll har jag först farit förbi graven, det är verkligen fint när man ser alla ljus.

 

Man ser inte så bra men det är i alla fall ljus på gravarna.

 

 

 

Senare så for vi förbi och hämtade upp Karin. Och direkt vi kom hem begav jag å Karin oss till nattöppet, hyrde film och köpte godis. Såklart vart det "Halloween". 

 

Här i Sverige så är halloween inte något speciellt, även fast jag bor i stan så kommer ingen och knackar på osv. Det skulle vara mycket roligare om det var som i USA, men inte bara på halloween,utan typ allt. Då menar jag inte bara "speciella dagar" utan också hur dom gör saker osv. t.ex. här i Sverige, i alla fall Umeå så skulle det vara "konstigt" om man frågade en kille om han ville gå på dejt (i den här åldern). Jag skulle lätt tycka det var kul, om det ska hålla i längden så kan man oftast inte bara "gå rätt på". 

 

Jaja nu ska jag ta och kolla om det är någonting  bra på tv, tjao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0