Morgonpigg

Sjukt att man vaknar så tidigt på lovet, vaknade halv nio och kan verkligen inte somna om! Jag är verkligen ingen morgonmänniska, är jämt trött på morgonen.

Måste ha någon koppling med att jag steg upp så tidigt igårmorse. Fast på ett sätt är det jäkligt skönt att stiga upp så tidigt, då har man en lång dag framför sig, slipper stressa och allt.

Har faktiskt varit duktig imorse, har pluggat nu en timme utan uppehåll (väldigt bra för att vara mig på en morgon) och igår när jag drog till Emma så pluggade vi hela tiden, utan stopp. Brukar aldrig gå när man är med Emma haha. 

 

Jaja, nu ska jag dra och ta och göra kaffe och bara göra sånt som inte stressar, byebye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0