Lov igen tack?

Första skoldagen efter lovet idag, verkligen inte saknad. Men skönt i alla fall att vi fick sluta tolv, en bra start efter lovet. Första lektionen började med avspänning= sova! Verkligen vad jag behövde när man har stigit upp så tidigt. Och imorrn blir det massage, inte nådigt skönt och behövande!

 

 

Idag har jag haft lill uppkörningen, gick jätte bra förutom att jag behöver träna mer på att backa (som vanligt) Men nu är uppkörningen bokad i alla fall! Hoppas att inte snön har kommit innan nudå, vet inte när den är men ska få veta nästa gång jag kör. 

 

Efter skolan drog jag, dessi och emma till stan ett tag och sen träffade jag jenny. Har inte gjort så mycket mer idag än att ha varit hos jenny och färgat hennes hår brunt och farit iväg med mamma och tränat på att backa runt hörn.

Nu blir det pluggtid tills prison break börjar. Jag vet inte varför jag följer det än, men när man väl börjat så går det inte att sluta.

 

 

Snygg

 

 

 

 

Pussycat Dolls Feat Snoop Dogg, Christina Augilera, Blaque

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0