Zambia

Känns som att man har suttit flera timmar nu och ska börja med historian men inte kommit någon vart! Kommer väl bli som vanligt, sista-dagen-stress-plugg. Önskar att det var sommar nu så man fick jobba istället. Eller ännu bättre, att man gått ut skolan! Fick i alla fall ungefär 8 veckors sommarjobb i sommar, rätt så skönt att ha nästan hela sommarn.

Snart far Jennilie till Schweiz, så på antingen fredag eller lördag blir det "avskedsfest" med henne. Hon är borta sju veckor, hon ska vara au pair.  lätt att jag är avundsjuk! :]
Men får ju se om jag, dessi å arazos plan att fara till Zambia lyckas. Vi hade tänkt att fara dit på projektarbetet, och kolla på barn med AIDS. Dessis brorsas, syrras ...(å massa mer) ..syster jobbade tydligen där som doktor, så vi får se! :)

jag förstår inte varför just mitt hår ska vara "sortet som får 80-tals frilla efter att ha kammat håret". 
          

måste verkligen göra klart historian nu, för senare ikväll väntar körkortsboken. Bye!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hahah jag blir där i 7 veckor ;P inte 3 ;)

2008-05-28 @ 23:15:25
URL: http://dayswithjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0