Skönt!

Verkligen skönt att vara hemma nu, är så jävla trött. Ska nog se ett avsnitt av andra avenyn och sen blir det godnatt. Fast jag hade i för sig mycket hellre varit hos älsklingen nu. Jävligt skönt att inte ha något prov mer den här veckan eller nästa! men då var det ju resterna som måste göras, allt man är efter i svenskan å massa mer. Tar aldrig slut med det, kanske för att jag aldrig tar tag i det men.

Nu är klippningen klar i alla fall! Blev uppdelat, igår och idag. eftersom att jag skulle hinna bussen till älsklingen igår, så det blev bara halft klippt. Vet inte riktigt än hur det blev eftersom att jag har platt hår just nu, ska tvätta det imorrn och se om det blev bra. Är ändå ganska nyfiken på hur det blev.

Imorrn slutar jag tidigt, vid elva, så då blir det att plugga efter skolan ett tag och sen dra ner till stan med emma, sara å nicole! :) nä nu är det nog dags för mig att sova, mina ögon orkar inte mycket mer, tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0