Nicole VS. frisör

Man känner sig bara mer och mer sliten, mer och mer skoltrött. Skulle vara så jävla skönt om man bara kunde hoppa av skolan nu och börja jobba! men nu när man har gått nästan två år så känns det jävligt ovärt. Får troligen veta om jag fått något sommarjobb i sommar eller inte idag. Feriejobb är så jävla dåligt betalt, tror det är 35 kr/h. Det är verkligen ingenting, satsar hellre på sommarvikare nu när jag är arton. Men vill verkligen inte vara utan jobb i sommar, vad ska man då göra i sommar när alla andra jobbar? inga pengar har man heller på hela sommaren, huvva!

Ska snart äta, och sen blir det att dra till nicole (eller pär egentligen eftersom att det är han som bor där) där blir det klippning, som jag har längtat efter så mycket men aldrig haft orken att fråga någon. Tycker att det är så dyrt att gå till frisören, lätt värdare att en kompis gör det istället! Blir nog att plugga lite inför hjärtprovet som vi har imorrn också, känns ganska så mycket minde peppande, Sitter och försöker plugga just nu, men efter en timme så orkar inte min hjärna längre, inte efter en hel skoldag också. Senare ikväll blir det att träffa philip, får väl se vad vi hittar på.

Men nu måste jag försöka skärpa mig den sista tiden innan maten, Bye! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ursch ja, tänk om man gick ut nu till sommaren, gud vad skönt. Men vi ska klara det right?

Fick du något Feriejobb, du jobbar man ju typ gratis om man bara får så lite pengar och det värsta är man gör typ mer än personalen. Fats jag tror man får typ 65kr/h ? eller?
Har du ringt till det där nummret jag gav dig?

Du blev fin i håret.

2008-05-07 @ 20:29:13
URL: http://maddep.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ursch ja, tänk om man gick ut nu till sommaren, gud vad skönt. Men vi ska klara det right?

Fick du något Feriejobb, du jobbar man ju typ gratis om man bara får så lite pengar och det värsta är man gör typ mer än personalen. Fats jag tror man får typ 65kr/h ? eller?
Har du ringt till det där nummret jag gav dig?

Du blev fin i håret.

2008-05-07 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0